Педагогічні читання на тему: «Педагогічні інновації як складова навчально-виховного процесу»


11 січня 2018 р. відбулись педагогічні читання на тему: «Педагогічні інновації як складова навчально-виховного процесу».

Тематика доповідей:

  1. Інноваційні педагогічні технології: історія розвитку та сучасні тенденції (Тютюнник В.Є.).

  2. Сучасні технології навчання, використання їх у навчальному процесі (особистісний підхід у вихованні учнівської молоді; психологічна картина особистості) (Завадський І.В.).

  3. Розвиток і формування особистості (Івасюк Ю.В.).

  4. Інноваційні технології виробничого навчання (Барчан В.Є.).

  5. Застосування інноваційних технологій навчаня на уроках виробничого навчання (вимоги до сучасного кваліфікованого робітника; здатність учня до інноваційної діяльності; метод проектів як елемент інноваційної діяльності навчального процесу) (Сочка А.І.).

  6. Методика проведення уроків виробничого навчання з професії слюсар з ремонту автомобілів: з досвіду роботи (Козерема Т.В., Товт Й.І.).

  7. Використання методів віртуалізації на уроках виробничого навчання (Гроскопф В.М.).

Відкрив педагогічні читання директор Тимко С.М., який зауважив, що ця форма роботи є вкрай необхідною та корисною. Педагоги поділились думками та обговорили особливості впровадження інноваційних педагогічних технологій у навчально-виховний процесс у Центрі.


41 перегляд